torsdag den 26. juli 2012

I'M BACK!


Der har været noget så stille på bloggen, men jeg valgte ikke at blogge nede fra det afrikanske og istedet samle en masse godter :-)
Marrakech var fabelagtig og hjernedød varm - som I nok kan regne ud befandt jeg mig allerbedst i de såkaldte souks, som er tusinder af små butikker, der sælger smykker, læder, tørklæder, frugt, kød osv. Det var helt vildt med farve- og sanseindtryk, og jeg synes, det var et helt fantastisk sted - kaotisk og omklamrende men fyldt med små fund!

Der kommer lidt outfitbilleder mv. i løbet af ugen - nu vil jeg ud og nyde solen og dase! Ha en skøn dag!

2 kommentarer:

  1. FANASTISKE billeder - jeg ønsker at eje alle smykker :-) Glæder mig til at se, hvad du har fået med hjem!

    SvarSlet
  2. Eeeelsker souk'en med alle sanseindtrykkene. Farverne, duftene, horder af mynte toppet op på æseltrukne vogne og en ejer, der skriger 'Balek, balek' :-) Smukke billeder!

    SvarSlet