mandag den 30. juli 2012

MORE MAXI & MINT


Jeg brugte min sorte maxi-kjole en del i Marrakech - gaderne var dog temmeligt beskidte (og det var hjernedødt varmt), så jeg bandt en knude på den nederste del. Desuden brugte jeg mine nye loafers temmeligt meget (Marrakech' gader har dog medført et knapt så minty look nu - æv!) - de er umådeligt behagelige at have på!

Billederne er i øvrigt fra Ben Youssef Madrasa (koranskolen), som var et virkelig smukt sted med masser, masser af kakler og smukke udskæringer.


Maxikjole fra T by Alexander Wang - Loafers fra Ebay - Solbriller er vintage

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre billeder fra Marrakech. Jeg elsker simpelthen den by og faldt selv halvt i svime over de mange smukke kakler og mosaikker i Madrassaen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi tilbragte virkelig lang tid derinde - kunne bare blive ved med at stirre og røre ved alle udskæringerne...

      Slet