søndag den 29. april 2012

LOPPE, LOPPE, LOPPE

Har tilbragt formiddagen på loppemarkedet på Ingerslev Boulevard sammen med min veninde, Maria. Jeg elsker loppemarkeder, og Ingerslev Boulevards er altså et af de bedre. I dag var ingen undtagelse, omend jeg ikke synes, at der var helt så meget interessant som normalt. Jeg fik dog gjort et par kup alligevel :-)

Generelt er det bare hyggeligt at tulle rundt på loppemarkeder og rode rundt i rodekasser og gøre små fund. Jeg ville ønske, at vores lejlighed var lidt større - så ville jeg købe en del af alle de fine retro-ting, der altid er at finde på loppemarkeder. Lige et par hygge-billeder...


Den gule te-kande måtte meget gerne indfinde sig i mit hjem - sammen med "Flyveplads - adgang forbudt"-skiltet...



Elsker kaffe-, te- og kagedåser i alle afskygninger - og så har jeg en drøm om at mit næste hjem skal have et par gamle stole, der bliver pudset op, malet i en skrigende farve (eller en af tidens pastelfarver) og omtrækkes med nyt fint stof. På 58 kvm er det desværre bare lidt begrænset, hvad der er plads til :-)


Dagens køb! Strik fra Topshop til 30 kr. Hygge-sweat til 40 kr. Og dagens bedste fund: Ballerinaer fra French Sole by Jane Winkworth - helt ubrugte og pruttet ned til 350 kr.

Nu vil jeg ud og løbe en tur - og bagefter skal jeg mødes med nogle meget søde piger og spise sushi. Ha en dejlig søndag derude!

5 kommentarer: