fredag den 13. april 2012

NEW IN


Amen altså. Se lige min nye kjole fra Ganni. Den er meget (med stor tyk streg under 'meget') rød og SÅ fin. For et par uger siden skulle jeg til Nik & Jay koncert (indrømmet: det er lidt pinligt - og så alligevel ikke), og var helt desperat i jagten efter noget nyt, spændende at tage på. Og så hang den pludselig der og kaldte på mig - skrig-rød og med en dyb udskæring i ryggen. Glæder mig til sommer og brune ben!

Kjole fra Ganni - Halsring fra Blond Accessories



Nå ja, og i lørdags fik jeg lige købt disse. Har længe gået og drømt om Acne's Pistol Boots, men har alligevel været for nærig (selvom de garanteret er alle pengene værd). Min veninde tippede mig om, at Bianco havde lavet en model, der lignede Acne's til kun 600 kr. Og sørme om ikke de har! (Og så var de endda på tilbud til 400 kr. - hvor heldig har man lov til at være)! De bor så fint hjemme hos mig nu...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar