tirsdag den 17. april 2012

NEW IN #2



Lurede lidt i mine elskede H&M Trend-afdelinger på henholdsvis Clemens Bro og Lille Torv i dag og fandt disse to ting. Bukserne er en del vildere, end hvad jeg normalt er til. Men jeg synes, de er ret fede, og jeg glæder mig til at gå sommeren i møde i dem.


Jeg smuttede også lige forbi Bobbi Brown-standen i Magasin. Jeg har ikke prøvet hendes produkter før, men jeg har hørt rigtig godt om det - så nu skulle det testes.

Jeg ville gerne prøve en ny foundation og pudder, da jeg ikke rigtig synes, at de produkter, jeg har brugt hidtil, ser pæne ud på min hud længere. Ekspedienten var enormt sød og vidste virkelig, hvad hun talte om. Alt relevant blev testet af på mig, alt imens hun vejledte om min hud og hyggesnakkede. Jeg synes bestemt, at Bobbi Browns stand i Magasin er et besøg værd - ovenfor kan I se, hvad jeg har købt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar