torsdag den 2. august 2012

HOT FLOWER


Og nej - det er ikke hot, som i lækker, men som i bindegalt varmt! 48 grader, du! Det var sådan cirka slet ikke til at holde ud, og da vi opholdt os i Palais Badi, hvor vinden overhovedet ikke trængte ind, føltes det som at blive kogt indefra... Men det var nu en vildt lækker dag med afslapning, kaffe og kage, Bezzerwizzer og den smukkeste solnedgang.

I aften kommer fineste Mai over til tapas - jeg har hørt, at der påtænkes noget chokolade-vulkan, HAPS!


Bukser fra H&M Trend - Tee fra Acne - Loafers fra Ebay - Tørklæde fra Moss Copenhagen - Armbånd fra Marrakech - Solbriller er vintage

4 kommentarer:

  1. Jeg tror, at man skal besøge Marokko forår eller efterår, hvor temperaturen er mere normal. I 48 graders varme kan man jo nærmest ikke lave andet end bælle vand ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! Der var dejligt, men vi fik også overbevist os om, at juli måske trods alt var en smule for varmt;-)

      Slet
  2. Puha, jeg var død, jeg var simpelthen død!

    Ps. dejligt med en Århus blog, bor selv i Århus og er nu begyndt at læse din blog fast ^^,

    SvarSlet
  3. Der er også en del billeder, hvor jeg ser noget mere død end levende ud;-)
    Og tak!

    SvarSlet