torsdag den 9. august 2012

WEDDING-PLANS.....

Billederne er alle lånt fra www.trendsales.dk


Altså ikke som i, at det er mig, der skal giftes. Til april skal min veninde Maja giftes, og jeg har allerede været på udkig efter kjole i et stykke tid... Der findes uhyggeligt mange grimme gallakjoler, men der er dog også nogle ret flotte fund ind imellem. Malene Birger har lavet flere, som jeg godt kunne tænke mig at eje, deriblandt kjolen på billede nr. 2 og 3 - øj den er pæn (men det er vist noget med, at man ikke lige må ha hvidt på til et bryllup;-) Ja, altså medmindre man er brud, selvfølgelig...)!

Gallakjoler er typisk noget dyre, og jeg er derfor stor tilhænger af "køb-dem-brugt"-konceptet:-) Klik på linket, for at se flere skønne gallakjoler.

2 kommentarer:

  1. I like! Hold også gerne lige øje med gode kjoler til bruden;-)

    SvarSlet