mandag den 6. august 2012

INSTA, INSTA, INSTA!!



1. Har genoptaget løbetræningen (hvordan kan kondi forværres så voldsomt efter tre ugers ferie??), 2. Knækbrød, hummus og solskin på altanen, 3. Max udnyttelse af Starbucks i Kastrup, 4. Tømmermænds-slik, 5. Fest med dejlige mennesker, 6. Verdens lækreste cheese-/blueberry-cake, 7. Verdens lækreste madder efter hjemkomst fra Marokko (kæft, hvor kan man savne rugbrød!!!), 8. Mini-surprise på fineste Mais fødselsdag, 9. Gin og chips på en fredag, 10. Koldskål med fuldkornskammerjunker og jordbær (NOM!), 11. Stranden ved Odder i selskab med ELLE (hvorfor opdager man i øvrigt altid alt for sent, når man er på en nudiststrand?!), 12. Hjemmelavet sushi med skønne Anne, 13. Sjov, sjov, sjov aften, 14. Kartoffelsalat med Heineken, 15. Zulu-sommerbio og noget, der minder om en splatterfilm, 16. Yndlings-white-russians i highschool-agtige fest-kopper.

3 kommentarer:

  1. Åh så fine billeder:) hvordan får du dem sat så fint op? Direkte fra insta eller?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min søde mediegrafiker-kæreste har lavet nogle "skabeloner" i InDesign, som jeg kan sætte insta-billederne ind i... Men jeg tror egentlig også, at man kan gøre det i Photoshop måske?

      Slet
    2. Ja det var nemlig også sådan en skabelon jeg rigtig godt kunne tænke mig at finde :) Hehe jeg må lede videre, tror aldrig jeg bliver vildt gode venner med photoshop :D

      Slet