tirsdag den 7. august 2012

OUTFIT & TRENDSALES


Som lovet mit outfit fra i søndags :-) En lettere tømmermændsramt søndag, der stod på slentren, butiksvindueskiggeri og slikspisning.

Jeg har i øvrigt lidt nyheder: Jeg er blevet tilbudt et samarbejde med Trendsales som en af deres blog partnere. Jeg har brugt umådeligt lang tid på at beslutte mig - på den ene side kan det være en god mulighed for bloggen - på den anden side har jeg været lidt bange for, at mine søde læsere ikke ville være så super begejstrede for "sponsorerede indlæg";-) Samarbejdet betyder nemlig, at jeg skal lave 2 månedlige indlæg om nyheder, sider eller andet på Trendsales - jeg får ikke penge for det, men det giver mig nogle andre fordele, b.la. muligheden for at få bloggen i Trendsales nyhedsbreve og nogle fordele på Trendsales' site.
Efter flere ugers overvejelse har jeg nu truffet en beslutning. Jeg er en ivrig bruger af Trendsales, og da jeg fuldstændig selv kan bestemme, hvordan mine indlæg skal stilles op, og hvordan jeg vil integrere Trendsales-links i mine indlæg, besluttede jeg mig for at sige ja. Jeg synes, at jeg sagtens kan bevare "mig selv" i indlæggene, og det er altså vigtigt!

Jeg håber, at I vil tage godt imod det - jeg glæder mig i hvert fald til samarbejdet. I er meget velkomne til at smide kommentarer, holdninger osv. - jeg vil rigtig gerne høre, hvad I tænker.

Nu vil jeg ud og spise hindbærsnitter - mum!


Jakke fra Zara - Bukser fra H&M - Tee fra Calvin Klein - Sandaler fra Zara - Bælte fra H&M - Halskæde fra Ebay

6 kommentarer:

  1. Hvor mon den fine cardigan er fra? :)

    Sponsorerede indlæg er ok, så længe man stadig kan se bloggeren i det, synes jeg :) (hvis du forstår hvad jeg mener)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, det fik jeg da aldrig skrevet. Indlægget er nu opdateret;-)
      Jeg er helt enig - jeg vil ikke "sælge ud", så for mig er det vigtigt, at bloggen ikke ændrer sig!

      Slet
    2. Jeg tænkte nok det var en Zara sag! De er gode til at lave den slags :) Det er ærgerligt butikken her i Århus er lukket, for man vil jo gerne prøve før man køber.
      Kunne utroligt godt tænke mig en cardigan, der var lidt boucléagtig og rå på en og samme gang.

      Ja, jeg synes nogle gange at de sponsorerede indlæg kan være lidt malplacerede - ikke altid, men i nogle tilfælde. F.eks. var der mange, der skrev noget om Kleenex engang - det synes jeg var ret mærkeligt på en modeblog!! Så det sprang jeg let og elegant hen over.
      Men Trendsales lyder som et godt og relevant samarbejde :)

      Slet
    3. Ja, det er så trist, at Zara er lukket. Udnytter Kbh's max, når jeg er der :-) Og Zara har faktisk rigtig mange bouclé-jakker med et råt look lige nu!
      Præcis, jeg har også studset lidt over de Kleenex-indlæg - synes godt nok ikke rigtigt, at de hører hjemme nogle steder - heller ikke på modeblogs;-)...!

      Slet
  2. Ja, det har de nemlig! :) Men jeg fandt faktisk en rigtig fin i Gina Tricot i dag, altså ikke lige bouclé men alligevel den stil, jeg søgte, så det er jo perfekt :)
    http://www.ginatricot.com/cdk/da/kollektion/frakker-jakker/ccollection-cjackets-p1.html#product_151540

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor er den fed!! Og den er da lidt bouclé-ish:-)

      Slet