fredag den 8. juni 2012

42RAW


Nu er det her ikke en madblog - meeeen derfor kan jeg jo godt komme med en lille anbefaling. I søndags besøgte jeg 42Raw i København for første gang - og det er bestemt ikke sidste gang. Hvis I ikke allerede har været der, så gør det!

Jeg lever relativt sundt (ihvertfald efter min egen opfattelse;-)), og for halvandet år siden prøvede jeg at leve efter Raw Food-bevægelsens principper. Det holdt i præcis 3 uger. Jeg var ved at dø af sult og hungrede efter varm mad! Nu bruger jeg alene alle de lækre opskrifter, fifs og tricks til at lave lækkert tilbehør. Jeg var derfor også lidt spændt på at se, hva 42Raw havde at byde på. Vi valgte en avocado-sandwich og en gulerods/æble/ingefær-juice. Det smagte simpelthen så godt, og det gjorde i den grad mit eget hjemmelavede Raw Food-trip til skamme. Jeg ville så gerne have smagt deres kager, men var helt ulideligt mæt! Heldigvis har mine egne Raw Food-kager da trods alt været en succes;-)

Nu hedder bloggen jo Lines Aarhus - og jeg er blevet opfordret til at blogge lidt om events mv. i Aarhus og omegn. Jeg synes, det er en fantastisk idé, så det er på tegnebrættet. Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar