tirsdag den 5. juni 2012

TO DISTORTION OR NOT TO DISTORTION


Som I ved, tilbragte jeg weekenden i skønne København. Jeg elsker byen og besøger den så ofte, jeg kan. Fredag var Janni og jeg på vintage-rov i alle Nørrebro's skønne vintage-butikker. Jeg har egentlig aldrig været helt vildt god til vintage-shopping, når det kommer til tøjet - jeg elsker at kigge og mærke, men kommer så sjældent hjem med noget. Når det kommer til smykker, sko og solbriller klarer jeg den til gengæld en hel del bedre :-)

Jeg blev i øvrigt introduceret for en ny absolut favorit-forretning: Another Nué. Der kunne jeg godt nok tilbringe meget lang tid! Er jeg den eneste, der er kæmpe fan?

Vi spiste aftensmad på "Tapas G", hvilket var helt ok. Det viste sig dog at være kæmpe frås, for vi kunne sagtens have delt menuen - hold op, der var meget mad! Jeg har prøvet tapas, der var en del bedre (f.eks. Can Blau i Aarhus -ØJ!), men synes nu også, at det her var helt ok!

Denne weekend skulle selvfølgelig også stå på Distortion - eller dvs. det var i hvert fald meningen. Det regnede helt vildt fredag, og vi endte derfor med at sidde på Cafe Yrsa og Cafe Sommersted og drikke bajere og gul gajol - og det var SÅ hyggeligt! Men der var ikke meget gadefest over det :-) Lørdag havde vi billetter til Final Party, men var så svært ramt af fredagens strabadser, at vi desperat forsøgte at sælge billetterne på Facebook - desværre uden held... Således 325 kr. fattigere, tilbragte vi lørdag aften med "10 Things I Hate About You", junkfood og selvynk. Men hvor var det altså bare en skøn weekend alligevel!!


Outfit-billeder: Blazer fra Zara - Tee fra Acne - Bukser fra H&M Trend - Loafers fra Ebay

Ingen kommentarer:

Send en kommentar