fredag den 29. juni 2012

TIP & NEW IN


Efter job i dag aflagde jeg Moss Copenhagen i Guldsmedgade et lille visit.

Til de af jer, der ikke har været forbi butikken, vil jeg helt klart anbefale jer at smutte forbi. Butikken sælger primært sit eget mærke, men har bl.a. også lækre tasker fra Erbs & Bjerke!
Det er en virkelig lækker butik at komme ind i, lækkert indrettet og meget søde ekspedienter. Men det absolut bedste er, at de primært sælger basis-ting (hvilket jeg virkelig er dårligt til at få købt) OG det er til meget, meget rimelige priser. Og så har de btw også alverdens pæne smykker og sko!

Jeg købte de to ringe - jeg synes, de er noget så fine. Den lille elefant kostede kun 65 kr., og skull-ringen kostede 110 kr. Det er da billigt!! Derudover forelskede jeg mig ret meget i en draperet nederdel ala den fra T by Alexander Wang - dog med den mærkbare forskel, at Moss Copenhagen's kun koster 200 kr.!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar