tirsdag den 26. juni 2012

AARHUS FAVOURITES #1 - CAFE STIFTEN


For en lille uges tid siden var jeg ude og spise med søde Trine. I den forbindelse skal jeg hermed bringe en lille anbefaling. Cafe Stiften er lidt et stamsted for os, og det er med god grund: Deres salater er fantastiske!

De kører et fint, fint koncept, hvor man får et afkrydsningsskema stukket i hånden, hvor man kan vælge og vrage mellem alle mulige godter, herunder en dip-del, en bulgur/kikærte-mv.-del, en grøntsags-del, en "kød"-del og en topping-del. Og det er virkelig lækre sager! Desuden laver de de lækreste juice i alskens varianter. Så i stedet for at vælge cafeerne ved åen, så smut forbi Café Stiften - der er mega hyggeligt, betjeningen er lynhurtig og maden af prima kvali! Og så koster en stor salat som på billedet sølle 65 kr.!

Psst: Har hørt, at deres kaffe skulle være meget, meget god!


Jeg vil også lige vise jer den fine strik, som Trine havde på! Den er noget mere skrigende i farven, end på billedet, men alligevel... Den er fra Monki og skulle koste 300 kr. Vupti!

2 kommentarer:

  1. Det lyder godt nok billigt for salaten! Og skidesmart at man selv kan vælge, hvad der skal i den. Jeg må klart prøve cafeen, næste gang jeg er i Århus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig skidesmart og skidebilligt;-) Og virkelig lækkert!!

      Slet