fredag den 29. juni 2012

ANMELDELSE: VICHY NORMADERM


For et par uger siden blev jeg udvalgt som testperson for Vichy Normaderms nye dagcreme og fik tilsendt en gratis creme med posten (YAY!). Jeg har de sidste 6-7 år været slave af Dermalogicas produkter på den absolut positive måde. Men for et halvt års tid siden begyndte min hud i den grad  at flippe ud, og ingen af Dermalogicas produkter kunne rigtig hjælpe på det. Det har Normaderm til gengæld klaret!

Normaderm dagcremen reklamerer med at bekæmpe bumser, udvidede porer, skinnende hud, rødme, mærker og ujævn hudtone. Jeg ved ikke lige med det med mærkerne, men med resten er den altså god nok! Min hud er vitterligt blevet pænere på de to uger, jeg har brugt cremen - og jeg behøver vel ikke at nævne, at den er uden parabener. Eneste anke er, at den dufter lidt for parfumeret - og så er den ikke specielt drøj i brug... Jeg tror nu alligevel, at jeg kaster mig over den, når den her er brugt... :-)

2 kommentarer:

  1. Hører der også en form for ansigtsrens/vask og/eller exfolierende gel til?
    Eller hvad gør du der?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vichy har lavet en rensegel inden for samme serie. Jeg har dog ikke prøvet den endnu - jeg er stadig rigtig glad for min rensemælk fra Dermalogica (Special Cleansing Gel), men jeg overvejer kraftigt at springe til ren Vichy, når flasken er brugt :-)

      Slet