søndag den 10. juni 2012

INSTA-WEEK #23


1. Fredagens delikate aftensmad ;-) - 2. Øvet mig til Northside Festival, som løber af stablen næste weekend - 3. Jakken fra Zara har været med mig praktisk talt hele ugen - 4. Har chillet med home-boy Ulrik, der havde alvorlige McD-cravings - 5. Drukket uendeligt meget kaffe - 6. Hygget med verdens dejligste nevø (der er meget mere begejstret for regnvejr og gummistøvler end mig) - 7. Skreget med på Metallicas Black Album - 8. Indtaget alt for meget kartoffelmos - 9. Oddset på EM i intern konkurrence på job - 10. Taget billeder af ligegyldige ting - 11. Spist en hel pakke Oreo på vej hjem fra Sønderjylland - 12. RØDVIN - 13. Set Danmark give Holland bank! - 14. Fået mit første stjerneskud (hvorfor har jeg ikke smagt det før?) - 15. "Nydt" regnvejret på Mandø (og slet ikke blevet hysterisk i regnslag på meget åben ø!!) - 16. Set min søde veninde Maja hele 2 gange denne uge...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar