mandag den 4. juni 2012

LITTLE INSTA-THINGS #22


1. Vellykket DIY-projekt - 2. Smukke Aarhus! - 3. Har gået og fået vildere og vildere sommerfugle i maven over, at denne her koncert nu er virkelig tæt på - 4. Nye sandaler fra Zara - 5. Hjemmelavede vietnamesiske forårsruller efter en laaang køretur til KBH - 6. Fælles-blogging hos Janni - 7. Jordbær på den overskudsagtige måde - 8. Vintage-shopping - 9. Sko-lagersalg "Shoes-on-sale" (jeg gik vel at mærke tomhændet derfra - jeg forstår det stadig ikke...) - 10. Broccoli-spinat-juice (meget lækrere end det lyder...) - 11. Kebabenhavn/København, kartoffel, kartoffel... - 12. Netto-asti som opvarmning til Distortion - 13. Svært ramt efter fredag nat/lørdag morgen til Distortion på Vesterbro - 14. Tapas med smukke Janni (se hendes fine blog her!) - 15. True! - 16. Laaang tur hjem med DSB, Costume og Familieguf.


Har været rigtig sløj på bloggen i sidste uge - det er alt sammen Københavns og Distortions skyld... Jeg vender stærkt tilbage i morgen - fridag, ahhh!

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det ud som om, du har haft det dejligt! Kan man andet, når der bliver drysset lidt Distortion over det hele? :) Er i øvrigt faldet pladask for din blog allerede her ved første øjekast, du gør det virkelig godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Anne - hvor er du sød. Det er jeg rigtig, rigtig glad for at høre! Og nej, når der kastes Distortion-stemning rundt omkring, kan man altså ikke andet end have det dejligt ;-)

      Slet
  2. Gud, hvor er jordbærbilledet lækkert... Og shit, hvor har jeg lyst til jordbær nu! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Har man ikke altid lyst til jordbær?;-)

      Slet
  3. Du er den dejligste - og hvor er det skønt med dine minder fra dit visit hos moi i KBH :-) Kan slet ikke få nok af dig, og glæder mig allerede til snart at ses igen!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også! SNART!

      Slet