søndag den 27. maj 2012

BARE BEN OG FERIE


Så er jeg tilbage efter et døgn i Rinkenæs. Opholdet var en lidt blandet fornøjelse; det var enormt hyggeligt at være afsted, der blev hyggesnakket i ét væk til lyden af Backstreet Boys fra iPhonen (er altså næsten skadet efter den koncert), virkelig idylliske omgivelser og lækker, lækker morgenmad. Der var dog også en lidt mystisk 4-retters menu (der mere mindede om suppe-steg-og-is-konceptet end den kæmpe luksus middag, der blev lagt op til) og en virkelig underlig omgang wellness (i noget der mindede om en vandseng). Alt i alt har det dog været et rigtig hyggeligt døgn, hvilket nok primært har noget med selskabet at gøre.

Da jeg kom hjem til Aarhus pakkede jeg noget mad og slog mig ned i parken ved Risskov sammen med Daniel og Mai. Det var noget så lækkert at sidde i solen og grille tunbøffer, spille Backgammon og Bezzerwizzer og sludre.

Bemærk i øvrigt lige mine nye shorts. De er højtaljede og super lækre at have på - og så kostede de kun sølle 250 kr. Mine mælkehvide ben er endnu ikke helt glade for farven, men det kommer stensikkert - og synes nu, at det er noget så skønt, at det ENDELIG er shorts-tid!

Første outfit-billede: Maxikjole fra T by Alexander Wang - Strik er vintage - Taske fra Mulberry - Sneakers fra Converse

Andet outfit-billede: Skjorte fra Gina Tricot - Shorts fra Weekday - Bælte fra H&M

Tredje outfit-billede: Tee fra Zara - Shorts fra Weekday

Ingen kommentarer:

Send en kommentar