lørdag den 5. maj 2012

DET HANDLER OM PLANLÆGNING...

I dag skal jeg til Studenterbazar på uni og (forsøge) at sælge noget af alt mit tøj. Og dagen i går blev brugt på at forberede lidt.

Det kan godt være, at jeg er et rodehoved i et køkken - men jeg er til gengæld enormt organiseret, når det kommer til alt muligt andet. Derfor blev det meste af dagen brugt på at lave prisskilte, hænge på bøjler og sætte smykker fint op - man er vel nørd...
Jeg har fået et bjerg af min kærestes tøj med derop også - og det var faktisk ret hyggeligt at tulle rundt og sætte prismærker på, høre musik og spise reste-flautas fra i går.


Der blev lavet 10-, 20-, 30-, 40- og 50 kroners bunker til den helt store guldmedalje. Nogle gange ville jeg altså ønske, at jeg var lidt mere laid-back og bare pruttede om prisen...



Noget af tøjet er 10 år gammelt (jeg er enormt dårlig til at smide tøj væk...) - og jeg er ret spændt på, om jeg overhovedet kan komme af med det.


Sko til ret billige penge (hvis jeg selv skal sige det :-)...)


Flere bunker... Og yyyyndig smykke-planlægning!


Lige nu virker det ærligt talt temmelig uoverskueligt at bakse det hele ned i bilen for derefter at bære det hele ind til standen! Oveni i det var jeg til en fuldstændig bindegal puls/styrke-træning i går - så jeg kan knap nok gå. Det bliver et yndigt syn.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar