lørdag den 12. maj 2012

FIDEL'S OG LIVEMUSIK

Jeg var ude med sødeste Mai og Randi i går. Vi var først på Luxor, hvor jeg faktisk aldrig har været før - det skulle vist ligge det samme sted som det argentinske bøfhus lå før (hvor jeg så heller aldrig har været :-)). Der var festlig livemusik, og deres mojito var virkelig god.

Senere tog vi over på Fidel's - det er næsten et must, hvis man vil have fingre i de lækreste cocktails. Jeg er altid lidt blandet omkring stedet: der er som sagt rigtig, rigtig gode cocktails, men stedet som sådan kan godt være lidt spøjst. Er dog ret vild med, at der kommer alle mulige typer på stedet i alle mulige aldre - og at der oftest er vild salsa-/reggae-musik.


Mai og Randi havde som altid noget så pæne outfits på - er virkelig faldet for Mai's shorts og Randi's ring og sko:

Shortsene er fra H&M og koster 180 kr. (!). Synes virkelig, at H&M laver mange, mange fine ting for tiden. Tror lige, at jeg skal derned og kigge om lidt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar