tirsdag den 1. maj 2012

DAGENS

I søndags spiste jeg som sagt en masse sushi med et par søde veninder, heriblandt Mai, der endelig er kommet hjem efter 3 måneder i Afrika.

Pigerne hentede sushi (har seriøst handicappede lilletæer af alt det løben, så kunne simpelthen ikke ase mig afsted - hvad sker der også lige for det), og i mellemtiden benyttede jeg lejligheden til at skyde et par iPhone-billeder af dagens outfit (kvali'en er ikke alt for god, beklager...)


Jeg er allerede meget vild med strikken fra loppemarkedet - synes bare den har den fineste farve, og så er den dejlig varm (måske ikke så relevant særligt meget længere, nu hvor vejret begynder at blive lækkert! Hurra!)


Lækker sushi og tangsalat - og med en meget misundelsesværdig brun Mai i midten...


Essie's det bedste...


Søndagens håndled, mine nye yndlingsstøvler og krave under strik...



Når søndag står på både loppemarked med 3 virkelig skønne kup, sushi, gode historier fra Afrika og et gensyn med pigerne, så bliver dagen altså ikke meget bedre. Jeg håber, at jeres weekend har været ligeså skøn som min.

I morgen skal jeg (endelig) til frisør og have gjort noget ved den massive leverpostej, der spreder sig ud over min hovedbund - og så skal jeg ud og spise med Maria. Overvejer, om ikke man skulle prøve noget nyt. Det bliver næsten for kedeligt med åen og alle standard-cafeerne - med det skønne solskinsvejr skulle man næsten nappe noget mad med op i Botanisk Have eller uni-parken og slappe af!



Støvler fra Ganni - Bukser fra H&M Trend - Strik fra Topshop - Skjorte fra BZR - Neglelak fra Essie i farven "Silken Cord"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar