torsdag den 24. maj 2012

ET LILLE TIP....



Hvis man (som mig) ikke bor i verdens største lejlighed, og dermed ikke nødvendigvis har plads til et bøjlestativ, eller i øvrigt ikke har nok plads i skabet, er renseri-bøjler en suveræn opfindelse. Jeg er godt klar over, at jeg er lidt bagud med sådan et indlæg, da renseri-bøjler har gjort sit indtog i virkelig mange hjem efterhånden. Alligevel har jeg aldrig fået taget mig sammen til at få dem købt - før nu.

Min kæreste var ualmindeligt træt af at have mit tøj hængende rundt i hele soveværelset, og er derfor en meget lykkelig mand, nu hvor alt mit tøj kan være i skabet! Det fylder simpelthen så meget mindre! Og helt ærligt: Er jeg den eneste, der synes, at det er noget så pænt?

Jeg har købt mine hos Bo-Komplet, hvor de har dem i flere farver og til en god pris. Jeg gav 75 kr. for 50 stk., og det synes jeg faktisk er billigt givet ud - og så er der meget hurtig levering!

(Jeg vil nu alligevel fortsætte med at drømme mig til en større lejlighed med plads til et fritstående bøjlestativ, hvor mine yndlingsting kan hænge frit fremme og gøre mig en lille smule lykkelig...).


2 kommentarer:

  1. Super godt tip (: Jeg mangler konstant plads i mit skab !

    SvarSlet
    Svar
    1. Også her - men nu er der lige lidt plads at give af igen :-)

      Slet