onsdag den 23. maj 2012

CRAVINGS FROM ELLE


Det skal bestemt ikke være nogen hemmelighed, at jeg ELSKER Elle! Jeg finder enormt meget inspiration heri, og jeg har derfor besluttet at dele mine små Elle-cravings med jer hver måned. Denne måned bliver dog lidt forsinket, da jeg de sidste dage har ligget med en grum forkølelse (nogle tips til at få sådan én til at forsvinde hurtigt??).

 
Jeg er helt vild med alle ovenstående ting - jeg har faktisk svært ved at udpege en favorit. Må dog erklære min ubetingede kærlighed til begge par sko, begge par bukser og kædetasken. De måtte virkelig, virkelig gerne flytte ind hos mig!


1. Bukser fra Inwear - 2. Bikini-top fra H&M - 3. Plisseret nederdel fra Oasis - 4. Neglelak fra Essie i farven "Mojito Madness" - 5. Øreringe fra Zarah Voigt - 6. Øreringe fra Zarah Voigt - 7. Armbånd fra Weekday - 8. Badedragt fra Stella McCartney - 9. Herresko fra Vagabond - 10. Shorts fra Baum und Pherdgarten - 11. Solbriller fra Topshop - 12. Bukser fra American Vintage - 13. Bikerjakke fra Gina Tricot - 14. Blazer fra Boy. by Band of Outsiders - 15. Neglelak fra Essie i farven "Orange, it's obvious" - 16. Kædetaske fra Marc Jacobs - 17. Sandaler fra Alexander Wang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar