onsdag den 30. maj 2012

TODAY


Jeg er på kursus i disse dage og udnytter max, at jeg kan have sneakers på og høj rodet knold. Elsker mine Nike Free (også selvom alle andre efterhånden har dem...) - de er simpelthen så behagelige at have på! Dog står et par New Balance også højt på ønskesedlen efterhånden (igen: også selvom alle andre har dem;-)) - har kastet min kærlighed på et gult par og har ventet en evighed på, at de kommer på tilbud - man har vel lov til at håbe...

På det sidste billede kan I se, hvordan armbåndene her ser ud på. Jeg er helt vild med det rå look, og at man lige kan skimte det farvede silkebånd krydse frem og tilbage mellem møtrikkerne.


Strik fra Topshop - Skjorte fra Vila - Jeans fra Dr. Denim - Sneakers fra Nike - Ur fra Seiko - Armbånd til venstre er vintage

3 kommentarer:

  1. Ej! En lækker blog du har! Jeg følger lige lidt med (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du ha, Katrine! Det er jeg rigtig glad for!

      Slet