lørdag den 12. maj 2012

DAGENS


Det har godtnok været en lidt sløj uge på bloggen. Har simpelthen haft lidt for travlt med alt muligt andet :-)

Er netop kommet hjem fra en rigtig hyggelig aften med de sødeste veninder. Jeg havde dette outfit på - dejligt afslappende og skønt til en hyggeaften med cocktails. Jeg købte jakken fra Zara i New York sidste sommer og bruger den virkelig meget. Elsker detaljen med kraven - og så gør det jo heller ikke noget, at Zara er virkelig billigt i USA.

Jeg går en skøn weekend i møde. Aftenen har allerede budt på oceaner af hygge, i morgen (eller egentlig er det i dag) står den på Backstreet Boys koncert og søndag byder på ren afslapning. Ha en skøn weekend derude!


Buksedragt fra Stella Nova - Blazer fra Zara - Taske fra H&M - Støvler fra Ganni

3 kommentarer:

  1. Det er en rigtig lækker blazer! Zara er ret god til at lave pæne ting, men jeg er lidt ærgerlig over, at man ikke kan få det i Aarhus længere. Og rigtig fin taske også - jeg havde ikke selv gættet den var fra H&M - for den ser dyrere ud :-) God weekend til dig også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er simpelthen så ærgeligt, at Zara er lukket i Aarhus!! Den mangler vi altså! Længe leve deres webshop :-)
      Tasken er lidt et scoop - fik den af min veninde for nogle år siden, fordi hun ikke brugte den - hun har fortrudt;-)

      Slet