torsdag den 3. maj 2012

HYGGEAFTEN, FLAUTAS OG HEINEKEN


Flautas med kylling, aubergine, cherrytomat, rød peber, kidneybønner og cheddarost. Jeg følger (Danmarks bedste madblog) The Food Club, og for nogle dage siden poppede disse lækre Flautas derinde. Se opskriften lige her.


Er jeg den eneste, der roder jævnt meget, når jeg laver mad? - er simpelthen bare ikke god til at holde orden i køkkenet! Det ligner bare ikke helt The Food Blog's billeder, vel?!





Færdigt arbejde!! Enormt nemme at lave - og alt rodet værd :-)


Der var kapsejlads på uni i dag, og for første gang i flere år var jeg ikke med. Åh hvor jeg blev helt trist, da jeg kørte forbi på min vej hjem fra arbejde - ville nu gerne have siddet ved søen og heppet på JUS. Men i den evige fejde med Medicin-studiet, kunne jeg skadefro glæde mig over, at det trods alt ikke var dem, der vandt i år.
For at få lidt kapsejlads-stemning ind, chillede vi istedet herhjemme med Heineken og snacks - så var det næsten som at være der... ;-)



2 kommentarer:

  1. De Flautas ser simpelthen for lækre ud. Er det noget med, at I har nogen i overskud?! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skulle have været liiidt hurtigere!;-) Udgjorde en lækker frokost idag - men der er stadig en enkelt tilbage, hvis du stadig har flautas-cravings?;-)

      Slet