onsdag den 9. maj 2012

LE PETIT PARIS



Der var noget stille på bloggen igår - jeg havde lige lidt for travlt med at hygge mig med 6 retters gourmet-middag på Le Petit Paris. Vi havde købt middagen gennem Sweetdeal, så 250 kr. for 6 retter må siges at være ret billigt. Og så købte vi naturligvis vinmenu til - det skal man jo ;-)

Le Petit Paris ligger på Banegårdspladsen og er et rigtig hyggeligt sted (se deres hjemmeside her)- retterne var lækre - og tjeneren var noget af det sødeste! Er altid lidt bange for kvaliteten af maden, når man har købt Sweetdeals/downtown mv. - ind imellem synes jeg, at man oplever, at retterne er mindre eller bare kun semi-ok. Det synes jeg til gengæld ikke var tilfældet med Le Petit Paris - dog bar en enkelt ret præg af at have stået i køleskabet i noget tid...

Samlet set var det skøn mad, gode vine, hyggelige omgivelser - og godt selskab :-)


Velkomstchampagne, tapas, artiskoksuppe og (umådeligt lækkert) brød med oliventapenade.



Jeg spiser aldrig kød (omend jeg ikke er vegetar), men til hovedret fik vi lammebov - og det var faktisk virkelig, virkelig godt!



Ost og Créme Caramel til dessert...





Er faktisk meget vild med graffiti - af den pæne slags forstås - ikke på "jeg-er-for-cool-så-derfor-sprayer-jeg-lige-mit-navn-på-den-her-væg"-måden. Kan bruge lang tid på at nærstudere forskellige tags rundt omkring i byen. Det kunne nu være meget lækkert, hvis en enkelt væg i lejligheden kunne overdænges med graffiti - igen bare ikke rigtig en mulighed på 58 kvm... :-)

Jeg havde rygende travlt i går og glemte derfor alt om outfit-billede (altså da det stadig var lyst) - det er jeg altså ikke så god til endnu...


Taske fra Gucci (vintage) - Ballerinaer fra French Sole by Jane Winkworth - Nederdel fra Malene Birger - Jakke fra Imitz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar