torsdag den 17. maj 2012

IN MY SHOES





I dag har vi gjort hovedrent - hvilket naturligvis også inkluderer sko-hylderne... Og er der en bedre undskyldning for at sætte alle sine yndlingssko op, tage billeder og føle sig lidt lykkelig (nørd, I know)? Ovenfor er mine absolutte yndlingssko - nogle i meget bedre stand end andre (enkelte er endda så slidte, at de burde gå skraldespands-vejen - men det kan man altså ikke!)

Bemærk i øvrigt lige de pæne nye loafers på øverste billede - Passions for Fashion bragte et indlæg om dem for et par uger siden, og jeg kunne simpelthen ikke dy mig - og de er SÅ fine!

5 kommentarer:

  1. Kender godt det der med ikke at kunne nænne at smide sko ud... Man elsker dem nærmest mere, når de er ved at dø! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja! Ikke helt rationelt - men de kan jo stadig pynte på skohylden;-)

      Slet
  2. Jeg er også lidt skofanatiker, men nok ikke helt i samme grad som dig ;-) Jeg er totalt sneaker-pige og kunne købe fattig i den slags, hvis jeg tillod mig selv det :-) Dine nitteloafers er da ret cool...

    SvarSlet
    Svar
    1. Er faktisk heller ikke en ørn i stilletter - selvom de er noget så pæne... Er bare meget bedre i flade sko!! Og så elsker jeg også mine (få) sneakers;-)

      Slet
  3. Oh, forfærdelig mange fine og pæne sko. Kom og aflever dem hos mig ;-)

    SvarSlet